Spåra ditt arbete och skapa fakturor med detta verktyg
{\"translation\": \"mHelpDesk låter dig hantera ditt projekts pappersarbete ute på fältet så att du kan spendera mer tid på att arbeta med din yrkeskunnighet och mindre tid på att fylla i formulär. Verktyget utför uppgifter som att hantera dina offerter, skapa dina fakturor, schemalägga dina tjänster och spåra dina verktyg. Som enskild användare passar det dig om du utför det mesta av ditt arbete utanför ditt kontor. Om du driver ett företag, som exempelvis ett entreprenörsföretag, kan du övervaka dina personalmedlemmar och se hur långt de har kommit med sina projekt.\"}```Liknande en verktyg som kallas BlueFolder
mHelpDesk har liknats vid BlueFolder-projektledning och faktureringsprogram eftersom de gör mycket liknande saker. Båda tillåter dig att ställa in uppgifter, slutföra uppgifter och automatisera faktureringsprocessen baserat på din input. Grejen är att detta verktyg har mindre utvecklarstöd, medan BlueFolder har fler dedikerade utvecklare. Många av verktygen du har tillgång till kan arbeta tillsammans med varandra. Till exempel används det du anger i avsnittet för tjänstplanering och offertshantering senare med fakturering, fakturering och SMS-textmeddelandesektionerna.
Automatisera och spåra
Automatiseringsfunktionerna innebär att du kan göra saker som att ställa in återkommande jobb med mHelpDesk, och du kan få programmet att skicka en notis när ett jobb är klart eller förfallet. Du kan spåra order, jobb och utrustning med programvaran. Om du lyckas övertyga din personal att använda denna programvara och se till att de fyller i alla nödvändiga detaljer i den, kan det hjälpa till att minska mängden administrativt arbete på kontoret som vanligtvis krävs för ditt företag.
Användarrecensioner om mHelpDesk
Har du provat mHelpDesk? Var den första att lämna din åsikt!